Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

ΛΕΥΚΩΜΑ

Η http://testardoathanasia.blogspot.com/ (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩς ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙς ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ LINK) αθανασια φταίει. Με έβαλε να απαντήσω σ'αυτές τις ερωτήσεις. ξέρεις, σαν τα λευκώματα που φτιάχναμε πιτσιρίκια. καιρό είχα να το κάνω...για να δούμε...

Πόση ώρα κάνεις να ετοιμαστείς για να βγεις έξω;
Έχουμε και λέμε, το πρωί 4 λεπτά, αν πρέπει να γινω όμορφος, 15’ το πολύ γιατί δεν χρειάζεται και καμιά ιδιαιτερη προσπάθεια, το έχω από φυσικού μου.

Είσαι έτοιμος/η για όλα;
Μπα, ειδικά όσο περνάει ο καιρος όλο και περισσοτερο πάω τοιχο τοιχο…

Υπάρχει εισιτήριο για εκεί που θέλεις να φτάσεις;

Η αλήθεια είναι ότι κόβω «εισιτήριο» ακόμα και αν έχω προσκληση…

Έχεις πάει στο Gstaad; Θες να πάμε μαζί;
Τώρα να σου πω μια ντροπή την ενιωσα που δεν ξέρω τι είναι το Gstaad…αλλά επειδή είμαι περίεργος, θέλω. Μόνο σαλιγγάρια μη με βάλεις να φάω.

Ξέρεις πότε να φεύγεις;

το μεγαλύτερο μου προβλημα είναι ότι συνήθως αρνούμαι να το πάρω απόφαση να φύγω και επιμένω να στηρίζω τα λάθη μου. Αλλωστε «όλο λέω πως θα φύγω, ο αγαπημένος μου στίχος».

Χαμογελάς;

Χαμογελάω από ευγένεια, από ερωτική διαθεση, από ειρωνική διαθεση,από καλή διάθεση, από τα νεύρα μου. Ναι χαμογελάω.

Κλαις; Γιατί; Δεν είναι ωραία η ζωή σου;

Για άντρας (ώπα ρε μεγάλε!) κλαίω εύκολα. Και δεν έχει γιατί…όταν μου έρχεται να κλάψω τα μπήγω.

Ξέρει κανείς πως κοιμάσαι τα βράδια; Κοιμάσαι;

Αν νυστάζω με παίρνει ο ύπνος και ροχαλίζω πριν ακουμπησει το κεφάλι μου στο μαξιλάρι. Αυτό δυστυχώς δεν είναι καλό για τη κοπέλα μου. Αυτή ξέρει.

Αυτή τη στιγμή σου λείπει κάποιος/κάποια;

Μου λείπει πάντα η μάνα μου. Κανείς άλλος ανυπόφορα.

Σε είχε προειδοποιήσει να μην τον/την ερωτευτείς; Το έκανες;

Δεν χρειάζεται να το κάνουν, τις κακοτοπιες τις προλαβαίνω.
Άλλωστε εκ φύσεως με γοητεύουν τα καλά κορίτσια που με προσκαλούν να ζησω τον έρωτα μαζί τους.

Μπορεί να μην "κοιτάς", βλέπεις, όμως, τα πάντα;

Η αγαπημένη μου συνήθεια να κοιτάζω πίσω από την εικόνα. Μέχρι παρεξηγήσεως δηλαδή.

Βρίσκεις στις τσέπες σου χαρτάκια με τηλέφωνα χωρίς όνομα;

Αυτή η ερώτηση είναι περασμένης δεκαετίας. Χαρτάκια με τηλέφωνα δεν υπάρχουν πιά. Αριθμοί περασμένοι στη μνήμη του κινητού χωρίς όνομα, πολλοί. Ποτέ όμως γυναικας. Εκεί πάντα σημειώνω.

Σου 'πε ποτέ καμιά, "πάρε με, τώρα";

Τηλέφωνο;

Το πρωί δεν μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι;

Με αίματα σηκώνομαι. Με αίματα…

Σε ενδιαφέρει να ξέρεις τι θα γίνει μετά;

Ξέρω και γω βρε παιδί μου…και αν είναι να γίνει καμία χοντρη μαλακία; Πρεπει να τη ξέρω;

Θες να είσαι ο εαυτός σου;

Αυτό που ξέρω είναι ότι όταν με πιάνω να μην είμαι-που συμβαινει- δε γουστάρω καθόλου.

Τι φοβάσαι; Θα μου πεις;

Αν αρχίσω να γράφω τους φοβους μου θα ξημέρωθούμε. Περισσότερο απ’ολους φοβάμαι όμως εμένα.

Τι σκέφτεσαι;

Ότι έχω αργήσει.

Είπες σε κάποιον/α, "θα έρθω να σε βρω";

Είπα…αλλά δεν πήγα. Και το κακό είναι ότι το ήξερα ότι δεν θα πάω τη στιγμή που το έλεγα.

Ξέρεις να επιδιορθώνεις ζωές;

Έπαιζα αυτό το ρόλο πολλά χρόνια. Βαρέθηκα κι εγώ, και οι άλλοι.

Χαμογελάς;Copy/paste
Χαμογελάω από ευγένεια, από ερωτική διαθεση, από ειρωνική διαθεση, από τα νεύρα μου. Ναι χαμογελάω.

Σου ' πε ποτέ κάποιος/α, "κάνε μου ό,τι θες";



Αυτό το καταλαβαινεις και το κανεις, δεν στο λένε. Και το κάνεις χωρίς να το καταλάβεις.


ωραίααααα. Τέλος.

17 σχόλια:

wahia είπε...

Αχ δεν θα ήταν ωραίο να ξαναγινόταν μόδα αυτό με τα χαρτάκια; Θα έχεις μια δικαιολογία αν δεν παίρνουν ότι το έχουν χάσει. Παρηγοριά στον άρρωστο που λέμε.

ΥΓ. Για τα λινκ εκεί που έχει μια μικρή τόση δα κουκουβάγια είναι τα λινκ. Σου ανοίγει ένα παράθυρο, βάζεις το γιου αρ ελ και έτοιμο!Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Talisker είπε...

αφηνω ενα γεια !Θα ξαναρθω.. Το απαντησα κι εγω αυτο στΙς χΑΜΗΛΕς ΠΤΗΣΕΙς και το καταδιασκεδασα!

Αν ερθει ο Γιαννης απο δω να μου το πεις ! θα το εσκασε απο τον μπαξε ! Προχτες γραφαμε ιδια ωρα εδω..

Αθανασία είπε...

μπουχου

μαλλον πρεπει να παιξω θαρρος ή αληθεια

an205 είπε...

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ....

maya είπε...

ήρθα να αφήσω την καληνύχτα μου. έχεις χιούμορ. αυτό κατάλαβα σε πρώτη δόση. θα ξανάρθω να κάνω βόλτα και στα πιο παλιά σου.

όμορφη νύχτα να περάσουμε...
χχχ

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Απίστευτη ανάρτηση!

Δε γνωρίζω [ούτε ψάχνω αν είναι στα πλαίσια κάποιου μίνι/μάξι blogoπαίχνιδου, γιατί τα αποφεύγω όπως μια μύγα τη μυγοσκοτώστρα της…]

ωστόσο, βλέπω πως έχουμε πολλά κοινά στοιχεία στις απαντήσεις μας.

Θες η ηλικία; Θες η «αντιμετώπιση» απέναντι στην έννοια ζωή; Δε γνωρίζω.

Πάντως γέλασα.
Και χάρηκα…

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Προς @ τάλισκερ:

Ναι, ήρθα, αλλά πρώτον, δεν είδα το σχόλιό σου, και β. εσύ είσαι για φαγητό ακόμα, οπότε μπορώ άνετα να κάνω τις σκανταλιές μου….

DeeDee είπε...

το πηρα το τραγουδι και μου αρεσε!!!! :)

Ευχαριστω πολυ πολυ!

Πολυ καλη σου μερα και καλη εβδομαδα!!!

Dee Dee είπε...

εγω ειμαι η katka, eειχα συνδεθει κατα λαθος με αλλο λογαριασμο.
Παντως γελασα κι εγω πολυ με τις απαντησεις σου!!!! :):)

αν ακούς είπε...

wahia, ωραια θα ηταν να εξαφανιζαμε τα κινητα και να καναμε και μια πλυση στον εγκεφαλο να μη μας ελειπαν κιολας και παθαιναμε αυτό το στερητικό συνδρομο. κι έτσι να γυρνούσαμε και στην εποχη με τα χαρτακια,αν και απο την ηλικία σου συμπεραινω οτι δεν την προλαβες...


talisker, (ψυθιριστα στο αυτί)ηρθε ο γιάννης αλλά μη του πεις οτι στο είπα...

αθανασια///και μετα θα μαλώσουμε τα αγόρια με τα κοριτσια και δεν θα μιλαμε γιατι τα κοριτσια ειναι σπαστικα!!! παμε να παιξουμε μπαλα...ουγκ.


an205 πολυ με απασχολησε το σχολιο σου...

maya, καλη σου μερα απο μενα γλυκιά μου. θα σε περιμένω για τη βολτα σου.


γιάννη/// εγω να δεις πως τα αποφεύγω αλλα όταν σε προσκαλεί η αθανασία δεν εχεις επιλογες, η αρνηση σου θα σε κυνηγαει παντοτινά. οταν αγαπας αλλωστε δεν μπορεις να πεις οχι.


dee dee, ομολογω οτι πολυ θα ηθελα να σε ακουσω να γελας, σε φανταζομαι να γελας με τη ψυχη σου!!! χαιρομαι και ελπιζω να σου αρεσε στ'αληθεια το τραγουδι. ειναι πολυ αγαπημενο.

Dee Dee είπε...

Το τραγουδι το μαθαινω, ακουστηκά μου αρεσε πολυ, θελω λιγο χρονο για τα λογια :) Το δικο μου αγαπημενο του Θηβαιου ειναι το "μικρη πατριδα", άλλα που μου αρεσουν πολυ ειναι "ο γορυλας" και "απο τον παραδεισο".Και φυσικα "οι 7 νανοι στο s/s cyrenia"!!!!

Γελαω συχνα, προκαλω και στους αλλους το γελιο και ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα ειμαστε :)

Talisker είπε...

@Αν ακους..
στα κρυφα..
Δεν θα του πω τιποτα ..εχε με ενημερη!!!
Αφησα εν

Απο ενα τραγουδι για σενα και την Ντι ..
ΑΠΟ θΗΒΑΙΟ λατρευω εκεινο το υπεροχο τραγουδι που λεει..
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΛΑΙΣ.......
ΠΑΡΑ ΜΑ ΖΕΙΣ!

(Ωροσκοπιο , νομιζω λεγεται δεν θυμαμαι νυσταζω απιστευτα ...)

Talisker είπε...

γραφω φριχτα οταν νυσταζω συγνωμη!

αν ακούς είπε...

talisker,

Μέρες βροχής κι ένας αέρας δυνατός
σε παρασέρνει σε αδέσποτο σεργιάνι
Σκηνές φιλμάρεις με μια κάμερα νυχτός
ξέμπαρκα μάτια και φευγάτα στο λιμάνι

Στην πολιτεία οι τοίχοι μάρτυρες βουβοί
φορούν συνθήματα παλιά ξεθωριασμένα
Ξέρω θα φύγεις πριν χαράξει η αυγή
κι εγώ θα μείνω δίχως άλλοθι κανένα

Μην πεις ποτέ, ποτέ πως όλα ήτανε μια πλάνη
περιπλανήθηκα μαζί σου και μου φτάνει
Βάλε σημάδια μες στη νύχτα μη χαθείς
είναι πιο εύκολο να κλαις παρά να ζεις

Έλεγες αύριο θα 'ναι ο κόσμος φωτεινός
έλεγα είναι με το μέρος μας ο χρόνος
Δεν είναι ο χρόνος με το μέρος κανενός
τις συμπληγάδες του περνά καθένας μόνος

Μην πεις ποτέ, ποτέ πως όλα ήτανε μια πλάνη...

Ωροσκόπειο....ναι.


dee dee, εδώ επειδή εχω μια μανία με την μουσική θα πουμε πολλά. καλα να μαστε.

Dee Dee είπε...

τι καλα, σημερα ειναι η μερα του Θηβαιου. Κι εμενα μου αρεσει η μουσικη, χαιρομαι πολυ να μοιραζομαστε τραγουδια. Ειμαι και λιγο αψυχολογιτη, ακουω απο Θηβαιο μεχρι Νιτσα Τσιτρα :)

Αθανασία είπε...

u just made my day

χιλια εκατον δυο ηλεκτρονικα φιλια....

Talisker είπε...

Ψαχνοντας αλλα ποστ ηρθα εδω και ναι ναι ναι αυτο το τραγουδι το λατρευω σε ευχαριστω!